söndag 3 juli 2011

Spruckna fixarplaner

Fick för mig att jag skulle sätta upp två små hyllor att sätta parfymer och liknande på, så de inte behöver stå och vara plottriga på byrån. Jättebra idé om det inte hade varit för att väggen är omöjlig att göra hål i! :c Testade först med någon liten skruvmejsel jag hade, att banka in den i väggen, men det gick inte så bra, så gick till grannen och lånade en lite mer lagom stor av honom. Gick hur bra som helst - tills jag bankade in till betongen. Det störiga är att det fattas 1 cm för att pluggen ska gå i. Rackarns! Har tillfälligt gett upp, tills någon kommer med slagborr och fixar det åt mig.. 

Och jag som var så pepp på att fixa och greja! Uääh.


Kanske borde gå och dammsuga istället. Råkade ha ut en låda med typ hundratals små spikar på golvet förut och man fick upp ungefär lika mycket damm som spik när man samlade ihop dem -.-


Eller ska man kanske köra lite Singstar? Lite roligare än att städa :D Fast kanske lite städning först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar