fredag 8 juli 2011

Hittade till inställningssidan :D

Hah, ja som sagt så lyckades jag äntligen hitta var på den här sidan man kan ändra olika inställningar, så nu har jag gjort det möjligt för vem som helst att kommentera, dvs man behöver inte ha ett Googlekonto eller liknande. Vidare har jag ställt in tiden, så att den inte ska tro längre att det är GMT-8 här. Ändra layout osv tänkte jag göra en annan dag, det orkar jag inte pilla med nu.


Bleh, blir galen på min dator. Den håller på att lagga sönder :C Emellanåt tar det typ 3 minuter att ladda en sida eller så bara hänger sig allt och det går typ inte att göra något på flera minuter. Så sjukt drygt. Vet att det antagligen beror på Firefox, som använder sjukt mycket minne och på att min dator är typ 3 år gammal och kör på XP. Borde kanske köpa en ny, men det är en så jävla tråkig utgift -.- Ska köra en diskrensning nu iaf, hoppas det hjälper lite iaf. Dock kommer jag antagligen inte kunna använda datorn närmsta timmen om jag kör igång det, för då lär den explodera. Määh.

1 kommentar: