lördag 9 juli 2011

Lite stressad..

Drömde en massa jobbigt om att jag inte hann till tåget och missade bussen och hann inte packa och kunde inte ta biljett osv. Har alltid såna drömmar när jag är stressad över något eller ska iväg på någon resa eller liknande.
Idag ska jag till Västervik (till Alex föräldrar). Alex + föräldrar kommer till Norrköping för att shoppa idag och kolla någon spelning ikväll på Munken in the Park, så jag åker med dem hem sedan.
Innan dess ska jag packa. Usch, kommer bli jobbigt att bestämma vad jag ska ha med, speciellt kläder. Ska jobba två veckor på KappAhl i Västervik (där Alex mamma jobbar) när jag är där och jag kan nog inte ha vad som helst för käder då.. Inte för att jag har så särskilt extrem klädstil (längre), men jag har ju ganska mycket färgglada linnen och t-shirts. Får konsultera Alex mamma om vad som är lämpligt :p

Nu sitter jag och laddar upp inför packningen med den överblivna pizzan från igår (FY på mig som köpte pizza!). Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ta hawaii eller gyrospizza, så jag bad om att få en halva av varje. Haha, WIN!

På tal om win så kan jag berätta om vad som är mindre win.. Att tro att klockan är en timme mindre än vad den är för att man lyssnar på en engelsk radiostation dagarna i ända XD Nu fick jag visst lite bråttom!

Sayonara (:


Btw, radiostationen är Planet Rock (UK's classic rock station) (http://www.planetrock.com), sjukt najs!

1 kommentar:

  1. Kan du tänka dig att jag också åt överbliven pizza från igår idag !!!!

    SvaraRadera