söndag 24 juli 2011

Hemskt är vad det är

Vill ägna detta inlägg åt att skicka en tanke till grannlandet. Det som hänt är så ofattbart, sjukt och fel och jag kan inte för mitt liv förstå hur en människa kan vara så grym. Att ta nästan hundra personers liv. Oskyldiga människor. Unga människor med livet framför sig. Om det finns ett helvete hoppas jag att den skyldige hamnar där, eller på ett ännu värre ställe.

När jag först hörde om bomben blev jag jätterädd. Jag tänkte på min älskade vän Cathleen som bor och jobbar i Oslo. Det var en otrolig lättnad att höra att hon mådde bra
<3
Nu går mina tankar till de som har förlorat någon eller själva blivit skadade i massakern eller bombningen.

Usch, vart är världen på väg?

1 kommentar:

  1. Oj, detta inlägget har jag inte sett! Vad gulligt skrivit! <3

    SvaraRadera