torsdag 23 juni 2011

Öland ^^

Har knappt hunnit packa upp resväskan sen sist och nu blir det att packa den igen. En lite mindre resväska denna gången dock, eftersom den stora kanske inte får plats i bilen jag ska åka med. Frågan är då var mina saker ska vara..I min lilla resväska får det plats kläder för några dagar och necessär. Var ska jag sedan lägga kudde, bok, kamera (stor), fön, plattång, paraply, handdukar, lådvin......? Framtiden får utvisa hur det går.

Öland är det iaf jag ska åka till. Alex är där och kitesurfar med en massa gamla (som i ålder) vänner och bor i någon gigantisk "stuga". Kommer bara vara där över helgen och sedan följer jag med Alex till Västervik, där jag stannar några dagar. Sedan hem till Norrköping igen (:

Kommer åka bil med en person jag har träffat i ca 10 sek förut, scaaary! Några timmars pinsam tystnad.. Nae, det hoppas vi inte på!

Nu måste jag sätta fart med packningen, so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar