onsdag 22 juni 2011

Vad som har försiggått sedan sist..

Ojoj, nu var det längesedan sist jag skrev något. Har haft mycket på gång och har inte hunnit tänka på att uppdatera här. Kanske ska berätta lite om vad jag har gjort sedan sist.

Först skrev jag tre tentor och "redovisade" ett halvfärdigt projekt. Redovisningen var sjukt pinsam och jag failade c++-tentan (fick 19 poäng och 20 var godkänt >:c). De andra två tentorna vet jag inte ännu (söliga jäkla rättare! (N)), men transformen känns det som att jag klarade iaf.
Tog därefter med mig Alex hem till Skåne. Björn (lillebror) tog studenten den 10e och det var fullt ståhej med släktingar och allt.
Pappa & co har skaffat en valp, så nu finns det två hundar i huset - Irma, en greyhound, och Whinnie (Wind of Change), en whippet. Mysigt värre!
Har badat i nybyggda poolen ett par gånger (och simmat med simsnöre!), byggt en koja (mäkta imponerande, av trä och allt!) med Måns (lillebror) och William (kusin) och haft det allmänt gött i trädgården de stunder solen tittade fram.
Hann med en del shopping (bl.a. IKEA :D) och att träffa några kompisar, KUWL :D
Jag och Yoshi gick till Bara Rock en kväll och det slutade allmänt knasigt som vanligt (Y)

Kom hem till Norrköping igår (måndag) vid 20. Ganska skönt med lugn och ro, men ändå lite vemodigt nu när man vant sig vid sällskap nästan dygnet runt. Att Alex är på Öland och inte här som han borde gör ju inte saken bättre, men på torsdag far jag också dit för att fira midsommar och slappa. Innan dess måste jag dock göra klart en inlämningsuppgift på sommarkursen och påbörja nästa. Det får bli imorrn, det.
 

Idag har jag pluggat lite, men framåt eftermiddagen tröttnade jag så jag kollade på film (American Pie 7) och åt ofantliga mängder vattenmelon. Till det ett (okej då, två) glas zinfandel, omnomnom!

...och det får avsluta dagens inlägg. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera i fortsättningen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar