söndag 29 maj 2011

Mitt i tenta-p

Har helt jättefullt upp. Så drygt att inte hinna göra något annat än plugga dagarna i ända (förutom lite Angry Birds imellanåt). Bara 10 dagar kvar.. Min att-göra-lista:
[X] Labrapport Sos
[X] Lab 3 SoS
[X] Lab 3 C++
[X] Lab 4 C++
[  ] Lab5 C++
[X] SoS-dugga
[X] 3D-tenta
[  ] C++-tenta
[  ] Transformteoriomtenta
[  ] 3D-projekt
[  ] Skaffa studentpresent till Björn och present till farmor och farfar
[  ] Megastäda
[  ] Packa till Skåne
[  ] 8 juni: åka hem till Skåne och CHILLA!

SÅÅÅ skönt när jag kommer till sista punkten! Nu blir det C++-plugg.


Åh, förresten! Igår jobbade jag på en aktivitet som heter Jagad. Så jäkla kul det var! Jag, chefen och en annan coach var agenter som hade stulit hemliga dokument från Esrange och lagen (företaget som beställde aktiviteten) skulle försöka lösa uppdrag, siffergåtor, koder och liknande och följa ledtrådar som till slut ledde dem till överlämnandet av dokumenten och hela tiden skulle vi försöka få dem på foto och dem oss, utan att bli upptäckta. Askul att springa runt med karta, kamera och walkie-talkie i stan och agera agent ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar